השכרת מתנפחים לילדים- אירוע בלתי נשכח עם השכרת מתנפחים לילדים

 

 

הילד שלכם חוגג יום הולדת? אתם רוצים לרצות אותו ולא יודעים איך? כך תעשו את זה נכון.

אפשר לומר כי בשנים האחרונות השכרת מתנפחים ליום הולדת כבר הפכה להיות חלק מהשגרה, בעבר היינו נתקלים במתנפחים רק באירועים ציבוריים, באירועים במתנ״ס השכונתי וכדומה, אך המצב השתנה וסביר להניח שהילד שלכם נתקל במתנפחים ביום הולדת של אחד או כמה מחבריו.

כיצד תוכלו לייחד את יום ההולדת של ילדכם למרות שהאפשרות של השכרת מתנפחים לילדים כבר נפוצה?

עליכם לזכור כי בחירה באפשרות של השכרת מתנפחים לילדים זו אטרקציה אחת מבין שלל הפעילויות הקיימות בימי הולדת, לכן על מנת לייחד את יום ההולדת של ילדכם, בחרו נכון השכרת מתנפחים לילדים. כך תעשו זאת:


ראשית- בדיקת מספר הילדים המוזמנים

בדקו מה מספר הילדים המוזמנים והיערכו לכך בהתאם,צרו קשר עם החברה של השכרת מתנפחים לילדים, דווחו להם על מספר הילדים והזמינו מספר מתנפחים שיספיק למספר הילדים- כך תחסכו עמידה ממושכת של הילדים המוזמנים בתורים ארוכים ותעניקו להם חוויה חיובית ומהנה.


שנית- עריכת תיאום ציפיות ביניכם לבין החברה

ערכו תיאום ציפיות עם החברה של השכרת מתנפחים לילדים בה בחרתם ובדקו האם השירות שהם נותנים כולל הובלה והעמדה של המתנפחים, מלבד השכרת מתנפחים לילדים, אם החברה מספקת שירותים אלה זה יקל עליכם רבות אך אם אינה מספקת שירותים אלה בקשו ממנה הוראות מפורטות של העמדת המתנפחים.


שלישית- בטחון הילדים מעל הכול!

חשוב מאוד לוודא עם החברה ממנה תזמינו השכרת מתנפחים לילדים שקיים תו תקן למתקנים וכי הם בטיחותיים ללא רבב. חשוב להתחשב בגיל הילדים המוזמנים ולעדכן את החברה, אם הילדים צעירים מאוד ונמצאים בגילאי הגן בערך החברה תציע לכם מתנפחים סגורים וגבוהים ואם הילדים
בגילאים בוגרים יותר ונמצאים בגיל בית ספר החברה תציע לכם מגוון מתנפחים שיתאימו לגילם.


אם תבחרו באפשרות של השכרת מתנפחים לילדים, 
חשוב מאוד שתעשו זאת נכון על מנת שהאירוע יהיה מוצלח ובטוח, בדקו שכל הציוד הדרוש קיים, אם האירוע מתקיים בפארק תצטרכו להביא עמכם
גנרטור שיספק חשמל למתנפחים.