לחץ כאן לכניסה לדף מתנפחים להשכרה או השכרת מתנפחים

או פשוט לחצו על הקטגוריה על מנת לצפות בכל השכרת המתנפחים שלנו

החל מ 150 שח בלבד

החל מ 299 שח בלבד

עם מים להשכרה


השכרת מתנפחים / מתנפחים להשכרה .

השכרת מתנפחים – חוויה לכל הילדים!
כאשר עורכים אירוע או מסיבה לילדים, תמיד מחפשים איזושהי אטרקציה, אשר תרכז את כל הילדים לפעילות אחת, ותגרום להם הנאה ובילוי למשך מספר שעות. השכרת מתנפחים היא אחת האופציות האהובות ביותר על ילדים ומבוגרים כאחד. מתנפחים להשכרה מוצעים במקומות רבים, והם מעניקים שעות של הנאה לילדים בכל הגילאים.
.
מתנפחים להשכרה.
.
מסיבת יום הולדת, יום כיף בקייטנה או סתם אחר צהריים משותף של ילדי המשפחה, הבניין, החברים – בכל הזדמנות שבה מתאספים ילדים ומבוגרים, אשר לאפשר לילדים ליהנות הנאה מושלמת אשר מתאימה לבני כל הגילאים, באמצעות מתנפחים להשכרה. השכרת מתנפחים היא עניין פשוט למדי, והמחירים גם הם משתלמים במיוחד, כך שמדובר באטרקציה זמינה, נוחה ומהנה במיוחד עבור כל הילדים.
.
איך בוחרים מתנפחים להשכרה?.
.
כאשר מחליטים לבצע השכרת מתנפחים, חשוב לשים לב למספר קריטריונים חשובים. ראשית, מספר הילדים שאמורים להשתתף באירוע שלכבודו שוכרים את המתנפחים. ישנם מתנפחים בגדלים שונים, החל ממתנפחים המאכלסים 3 ילדים בו זמנית ועד מתקני ענק המתאימים ל-15-20 ילדים בכל סיבוב. חשוב להתאים את המתנפחים למספר הילדים. הנושא השני שחשוב לשים לב אליו, הוא גודל השטח העומד לרשותכם. אין טעם לשכור מתנפחים גדולים, אם אין די מקום להציב אותם. חשוב למדוד מראש את השטח ולבחור במתנפחים מתאימים. מתנפחים להשכרה מגיעים גם במגוון דגמים, סגנונות וסוגים, וחשוב לבדוק – מיהם הילדים שעומדים להשתתף באירוע – האם מדובר בבנים או בבנות, או בשניהם? מה גיל הילדים? ישנם מתנפחים שמתאימים לילדים צעירים מאד, ואפילו לפעוטות, אולם אלו ישעממו את הילדים הבוגרים יותר. לעומת זאת ישנם מתנפחים שמתאימים אפילו לבני נוער, כמו למשל מגלשות, קירות טיפוס ועוד. חשוב להתאים את המתנפחים לילדים שייהנו בהם..
.
כללי בטיחות .
.
כאשר מחפשים מתנפחים להשכרה, חשוב מאד גם לזכור את כללי הבטיחות. חשוב לוודא שישנו ביטוח מתאים לחברה שמה שוכרים את המתנפחים. השכרת מתנפחים יכולה לכלול גם מפעיל, ולעיתים קרובות זהו דבר משתלם בהחלט, משום שיש מי שמשגיח על הניפוח ועל הפעילות במקום. אם אין מפעיל, תצטרכו לדאוג לבטיחות הילדים בעצמכם – אין לעלות על המתנפחים לפני תום הניפוח, אין לעלות למתנפחים עם נעליים, אין לעלות עם צעצועים או חפצים שיכולים לעוף ולפגוע בילדים אחרים, אין לקפוץ מן המתנפחים לרצפה, יש להקפיד על שתייה מרובה ועל חבישת כובע שמש, וכן הלאה. השמירה על הבטיחות מבטיחה הנאה מושלמת..
.