לקוחות יקרים אצלנו ניתן לבצע השכרת מיחם גדול לאירועים במחירים סיטונאים גם ליחידים רק 69 שח בלבד במקום 300 שח שברנו בשבילכם אאת השוק אל תיהיו פראיירים ! ותשלמו יותר

השכרת מי חם
מים חם להשכרה
מיחם 40 כיסות כל נגלה
כמות בליטרים 5 ליטר מים
מיחם להשכרה 2 מצבים
מצב שבת / מצבת הרתחה
מותר לעבוד בשבת על ידי כפתור שבת

 

השכרת מיחם / מיחם להשכרה
.
השכרת מיחם – שימושי ונוח לכל זמן!
.
מיחם הוא מתקן שנועד להרתיח מים ולשמור עליהם חמים לאורך זמן. השכרת מיחם נחוצה פעמים רבות, במיוחד באירועים, בכנסים וכדומה, שבהם יש צורך במים חמים במשך שעות רבות ברציפות. מיחם להשכרה צריך להיות איכותי וחזק, והוא מוצר יעיל ושימושי במיוחד.
.
מתי צריך מיחם להשכרה?
.
אירועים שונים אשר נערכים במסגרות מכל הסוגים, מציעים פינת קפה או שתייה חמה כחלק מן האירוע, כבונוס מיוחד או כתוספת נעימה. פינת קפה כזו חייבת להכיל מיחם אשר יאפשר לכל הנוכחים ליהנות משתייה חמה, נעימה וטעימה. מוסדות לימוד מציעים לעיתים פינה כזו, אשר מאפשרת לסטודנטים ליהנות משתייה חמה לאורך שעות הלימודים. השכרת מיחם נדרשת בכל הזדמנות שבה יש צורך בפינה כזו, של שתיה חמה, או במטבח אשר מציע שתייה חמה, באופן חד פעמי ומיוחד. השכרת מיחם היא פשוטה, נוחה, יעילה וזמינה, והיא מתאימה מאד לאירועים ולמצבים כאלה, ומאפשרת לכל מי שמעוניין בכך להכין לעצמו, בקלות ובנוחות, שתייה חמה, טעימה ומפנקת.
.
למה לא לקנות מיחם?
.
כאמור, מיחם להשכרה מתאים למקרים שבהם יש צורך במיחם באופן חד פעמי. במרבית הבתים ישנו מיחם ביתי לשימוש יומיומי, אולם באירועים שונים יש לרוב צורך במיחם גדול, אשר יספק כמות מים חמים שתספיק לכל הנוכחים. מדובר במוצר שמחירו אינו זול, ואין טעם להשקיע ברכישה של כלי כזה, לשימוש חד פעמי – כאשר ישנה אפשרות של השכרת מיחם, שהיא זולה יותר, זמינה, נוחה מאד ושימושית. כמובן שמי שזקוק למיחם באופן קבוע יכול, ואף מומלץ לו, לרכוש מכשיר כזה, אך כאשר הצורך הוא חד פעמי, השכרה של מיחם מספיקה בהחלט ומומלצת ביותר.
.
איך בוחרים מיחם מתאים?
.
כאשר מעוניינים לבחור מיחם להשכרה, חשוב לבדוק מהם התנאים בשטח, ומהן המטרות שלשמן שוכרים את המיחם. יש לבדוק כמה אנשים אמורים להיות במקום שבו יוצב המיחם, וכמה אנשים עתידים, פחות או יותר, להשתמש בו. כך ניתן לבחור את גודל המיחם אותו מעוניינים לשכור. השכרת מיחם אינה מחייבת, כמובן, השכרה של מיחם אחד בלבד! במקרה הצורך ניתן ומומלץ לשכור מספר מיחמים, על מנת לספק את הצרכים של הנוכחים במקום. חשוב לדעת היכן ימוקם המיחם, והאם רק אדם אחד יהיה אחראי על הפעלתו או שכל הנוכחים יוכלו להשתמש בו בעצמם. כך ניתן לבחור סוג מתאים של מיחם. חשוב בכל מקרה שהמיחם יהיה עמיד ואיכותי.