לקוחות יקרים הכנו לכם מחירים לכל המזגנים שיש לנו ומתחת גם מאמר שמסביר כל מה שצריך לדעת על השכרה מזגנים ניידים אבל רגע ! גם עוד פיתרונות מיזוג נוספים לא פחות טובים .

השכרת מזגן נייד 1 כוח סוס

מחיר שלנו רק 250שח
השכרת מזגנים ניידים 3.5 כוח סוס

מחיר שלנו רק 699 שח

מוצרים מצויינים טובים הינם :

השכרת מאווררים
לחץ כאן מיד !

המחיר שלנו 150 שח
א
ין במלאי
השכרת מערפלים
לחץ כאן מיד !

אין במלאי
המחיר שלנו רק 289 שח
השכרת מצננים
לחץ כאן מיד !


המחיר שלנו רק 250 שח
השכרת מזגנים
לחץ כאן מיד !


המחיר שלנו החל 250
אז ככה הכנו לכם מאמר לא ארוך במיוחד :

אז ככה מה זה בכלל השכרת מזגנים ניידים או השכרת מזגנים ??

מזגנים כפי שכולם כבר יודעים הינם יחידות קירור יחידות שיודעות לקרר חלל כלומר את האוויר הנמצא בו , אגב לא כל המכשירים מיועדים לכך יש יחידות קירור שניקראות מצננים שהם מיועדים לעבוד במקומות פתוחים וסגורים כאחד וזאת מכיוון שהם אינם מיועדים לקרר חלל אלה הם זורקים אוויר קר לחלל המטרה שלהם הינה לפגוע באנשים וכך למעשה לקרר אותם .

אבל זה היה כמה מילים על מצננים להשכרה אנחנו כעת נדבר עם המזגנים .
השכרת מגנים ניידים בשונה ממזגנים רגילים הוא שמזגנים ניידים הם חלק אחד ולא שני חלקים כמו מזגנים בבית שיש לנו את המאוורר על החלון בחוץ ויחידה עילית בפנים . אלה הכל כיחידה אחת דבר זה דורש כמה דברים הראשון היחידה אמורה להיות שקטה ולא רועשת כמו יחידה של מזגנים להשכרה רגילים ,

כלומר בתוך המזגנים שלנו יש ציפוי של חומר מיוחד שסופג את הקול וככה לא מרעיש כמעט כלל , דבר נוסף אנחנו יודעים שמזגן גם מטפטף מים אצלנו ביחידותת הניידות יש לנו ג'ריקן מים שיושב בתוך המזגנים שלנו ואוסף את המיד בחלק העליון של מזגנים ניידים להשכרה יש מצוף שעולה למעלה כשהוא עולה הוא מפעיל מגנט שמנתק את פעולת המדחס וככה למעשה מפסיק להוציא מים על מנת שלא יהיה הצפה אבל מנגד כשהוא עושה פעולה זו הוא גם מפסיק להוציא קור עד לאחר שאנחנו נרוקן את מיכל המים ונחזיר אותו ריק לתוך מזגנים ניידים להשכרה שלנו .

דבר נוסף חשוב שיש לקחת בחשבון בעת השכרת מזגנים ניידים גדולים של 3.5 כוח סוס או ( 2 טון ויותר ) דורשים חיבור של שקע תלת פאזי חיבור זה ניראה כמו בתמונה המצורפת והוא אינה נפוץ בכל מקום .

אנחנו הבאנו מזגנים מיוחדים שמספקים 3.5 כוח סוס שיכולים להחזיק גם בתים גדולים בכבוד רב , אבל מצמצנים את זה באמצאות שנאיים מיוחדים לצריכת של חד פאזי רגיל .

זה חשוב מאוד כיוון שמזגנים בסדרי גודל כזה לא יכולים לפעול בכל מקום אבל שלנו כן !! פתרנו את הבעייה הזאת בפתרון סודי ומאושר על ידי מכון התקנים הישראלי

כמובן שאנחנו שמחים ונשמח יותר לתת שירות ולתת לכם לקוחות נכבדים להיוועץ איתנו על איזה כמות אתם צריכים .