יש ללחוץ על גנרטורים להשכרה לפרטים עליהם
השכרת ממיר מתח 300W
ללא מייצב מתח

לחץ לפרטים

רק 89 ש "ח
השכרת גנרטור 1000W
ללא מייצב מתח

לחץ לפרטים

רק 150 ש "ח
השכרת גנרטור 2500W
כולל מייצב מתח
לחץ לפרטים


רק 190 ש "ח
השכרת גנרטור 3500W
כולל מייצב מתח
לחץ לפרטים


רק 250 ש "ח
השכרת גנרטור 5500W
כולל מייצב מתח
לחץ לפרטים


רק 349 ש "ח

השכרת גנרטורים – זרם חשמלי בכל מקום!

מאד מקרים שבהם אנו זקוקים לזרם חשמלי, באזור שאין בו אפשרות רגילה של חיבור למערכת החשמל. במקרים כאלה, יש צרך במכשיר שיאפשר זרם חשמלי נפרד ממערכת החשמל המרכזית – גנרטור. גנרטורים להשכרה הם זמינים מאד, יעילים ונוחים לשימוש, ולכן אנשים רבים נהנים מן השירות של השכרת גנרטורים.

השכרת גנרטורים – מתי צריך?

השימוש העיקרי בגנרטורים להשכרה, הוא כאשר עורכים אירועים בשטח פתוח, כמו פארק וכדומה. במקרים כאלה, יש צרך בהפעלה של הרבה מאד מכשירים חשמליים, אף על פי שהם ממוקמים במקום מרוחק מאד מזרם החשמל הרגיל. מכשירים אלו עשויים להיות, למשל, ציוד תאורה, ציוד הגברה, אוורור, בידוריות, תנורים להכנת של מאכלים בשטח ועוד הרבה מאד סוגים של מכונות ומכשירים, אשר זקוקים לזרם חשמלי על מנת לפעול. השכרת גנרטורים מאפשרת הפעלה של כל המכשירים הללו, בקלות ובנוחות, בכל שטח ובכל מקום בו נערך האירוע. כך גם בכל מקרה אחר שבו ישנו צורך בהפעלה חד פעמית של מכשירי חשמל כלשהם במקום שאין בו זרם חשמלי.

איך בוחרים גנרטורים להשכרה?

כאשר מחליטים שיש צורך בגנרטורים להשכרה, חשוב מאד לבדוק כמה מכשירי חשמל אמורים לפעול בשטח, וכמה חשמל הם צורכים. השכרת גנרטורים מאפשרת לכל אחד לשכור יותר מגנרטור אחד, כמובן, וחשוב לדעת כמה גנרטורים אכן נדרשים בשטח להפעלת האירוע על שלל המכשירים המשמשים בו. ישנם סוגים שונים של גנרטורים, בגדלים שונים ובהספקים שונים. ישנם גנרטורים אשר מספיקים להפעלה של מכשיר חשמלי אחד בלבד, ואילו אחרים מספקים זרם חשמלי גבוה אשר מתאים לציוד שטח רב. לכן חשוב מאד לבדוק מראש מהם הצרכים בשטח, ולשכור כמות מתאימה של גנרטורים, בגודל המתאים ובהספק המתאים.

למה לא לרכוש גנרטור למכירה ?

מקומות אשר משתמשים בגנרטורים באופן קבוע יומיומי, אכן יכלים לחשוב על האופציה של רכישה של גנרטור חדש, אשר ישמש אותם, במקום לשכור גנרטור בכל פעם מחדש. אולם מרבית האנשים זקוקים לגנרטור רק באופן חד פעמי, או לעיתים רחוקות. גנרטור הוא מכשיר יקר, ורכישה שלו לשימוש חד פעמי אינה משתלמת. השכרת גנרטורים, לעומת זאת, היא שימושית, יעילה וחסכונית למקרים אלה. גנרטורים להשכרה מוצעים במחירים משתלמים, והם מתאימים בדיוק לאנשים אשר עורכים אירוע חד פעמי וכדומה, וזקוקים להספק החשמלי של הגנרטור לערב אחד בלבד. אין ספק שהשימוש בגנרטור הוא יעיל מאד, ושהשכרה של גנרטורים היא השקעה משתלמת לאירועים בשטח פתוח.