המחיר שלנו רק 26.90 ש "ח כולל מעמ ולא 40 ש "ח
אחריות על שברים שנה החלפה מידית במקום
כיסאות פלסטיק למכירה ללא ידיות
דגם: קינג סטרונג
משקל 2.2 ק "ג
עומק 44 ס "מ
גובה 88 ס "מ
רוחב 44 ס "מ
פלסטיק לבן נקי ( לא ממוחזר)
ניתן לערום במערומים עד 35 יח'

אחריות שנה על שבר
החלפה במקום ראש בראש

בהצגת חשבונית בלבד.

אחריות על המוצר אינה תתקבל כלל וכלל במידה והציוד הושכר , המוצר הינו לשימוש ביתי בלבד ולא לשימוש מסחרי
 
לקוחות יקרים אצלנו ניתן לרכוש כיסאות פלסטיק במחירים סיטונאים גם ליחידים כל הכיסאות מגיעים עם אחריות של שנה יש לכם כיסא שבור תבואו לחנות עם חשבונית קניה ותקבלו חלופי ראש בראש .
לקוחות יקרים אנחנו החלטנו לכתוב לכם למה לדעתינו כיסאות כתר נמכרים במחירים אסטרונומים ויקרים מה לא מספיק שגם ככה יוקר המחיה בישראל הוא מהגבוהים בעולם ??
או שכל יום אנחנו שומעים בחדשות על מוצר חדש שנמכר במאות אחוזים יותר בארץ מאשר בחול ?? אז כן לצערינו גם כיסאות כתר נמכרים בכ-400 אחוזים יותר מאשר בחול .
איך זה עובד ?? מפעל כתר פלסטיק הינו מפעל שקיים כבר עשרות שנים רבות הוא מייצר כיסאות כתר ללא ידיות , כיסאות כתר עם ידיות ועוד המון מוצרי פלסטיק תוצרת כתר . בואו נסכים כי כל מי שמעוניין לקנות מוצרי פלסטיק בעיקר כיסאות כתר פלסטיק מיד עוברת לא כבר ללא מוגע המותג של כיסאות כתר , גבר זה נותן למעשה לצרכן הישראלי מבלי שישים לב ללכת ובאמת לרכוש לו כיסאות כתר . וחברת כתר כמובן שמאוד שמחה על כך עכשיו השאלה היא איך הם יכולים לעשות זאת מבלי לתת ולו אפילו מעט חשיבות ליוקר המחייה בישראל .
כיסאות כתר פלסטיק למכירה הינם מהכיסאות המוכרות ביותר לכן כיסאות כתר מרשים לעצמם לקחת יותר כסף שזה בסדר אבל האם זה בסדר לקחת 400% יותר ?? זה לא הזוי בצורה מופרכת ??
תיראו אנחנו מייבאים כיסאות – כל כיסאות שלנו הינם כיסאות תוצרת חוץ . זה נכון שאנחנו עובדים טיפה שונה ובאמתך מאמינים שצריך לתת לצרכן את המחיר הנמוך ביותר בשוק ומאמינים שצריך לעבוד בשיטה האמריקאית שאומרת להרוויח קצת אבל למכור הרבה , כמובן שיש המון דיונים בנושא אם זה כדאי או לא כדאי כי תחלס החברות שמוכרים בהרבה כסף לצרכן כאילו על כל 100 כיסאות שהם מוכרים אנחונ צריכים למכור 1000 כיסאות כדאי להרוויח את אותו כמות כסף שחברת כיסאות כתר מרוויחים וכמובן שיש יותר משתנים פה שאנחנו8 צריכים יותר עובדים אנחנו צריכים יותר מחסנים ואנחנו צריכים יותר דברים מאשר כיסאות כתר צריכים , ולכן על פניו אנחנו נשמעים כאילו פראיירים אבל אנחנו זוכרים דבר אחד שיחד עם עבודה קשה גם המעגל של אותם 1000 כיסאות שנמכרו ניראים יותר גדולים לכן אנחנו נקבל בעתיד יותר לקוחות מאשר כיסאות כתר של חברת כתר .
יש עוד הרבה וויכוחים על שיטה זו האם זה נכון או לא נכון לעשות את זה בכל אופן זה לא הנושא העיקרי של הכתבה הכתבה באה לעסוק בשאלה השפוטה.
למה כיסאות כתר נמכרים במחירים מאוד גבוההים ??
תכלס יש פה גם לטעמי מעים קרטל מחירים הרי מי שמכם שם לב כיסאות כתר הום סנט או כיסאות קטרר אייס !
הלכתי השבוע לעשות סיבוב ולראות כיסאות כתר הום סנטר וראיתי שכל מוצרי הפלסטיק שקיימים אצלם מבחינת סוגי כיסאות כתר המחירים שלהם מאוד מאוד גבוההים ! או לי באמת יש הסכם לברת פלסטיק עם חברות הבית הללו שאומר לא לרכוש ממקום אחר וככה למעשה לוודא שיהיה ניתן להשיג כיסאות כתר למכירה במחירים מאוד יקרים .
בואו נעשה חישוב קצר כמה בערך עולה לייצר כיסאות כתר
קילוגרם פלסטיק עולה כ-3.5 שח לחברה בכיסאות כתר ללא ידיות נכנס כ 1.5 עד 2 ק "ג משמע שעלות הפלסטיק עצמו הוא כ 7 שח כעט יש לנו למעשה לדאוג לחשמל המכונה שמייצרת את כיסאות כתר שלנו כמה כבר עולה להפעיל מכונה אוטומטית ?? כולל חשמל ולחיצה על הכפתור שלה בואו נגזי ממש ממש אבל 5 שח ! לשעה וכמה כיסאות תחלס אפשר להכין בשעה אני מעריך שלכל הפחות 15 עד 20 , נו אז תעשו חשבון לבד עלות כיסא פלסטיק לחברת כ10 שח בלבד ! אז למה לגבות על המוצר 40 שח !! פשוט למה
התשובה היא דיי פשוטה מוכרים כיסאות כתר בארץ ב 40 שח ליחידה כי יש מי שמשלם ! לא סתם קוראים לנו פראיירים תמיד הרי אם יש משהו שמפריע לנו ואנחנו ממשיכים לרכוש אותו אז למכ חברת כתר צריכה להוריד את המחיר ??
אז עכשיו החלטנו לתת פייט ולהשיב מלחמה אנחנו מוכרים כיסאות פלסטיק לבנים הרבה יותר טובים משל כתר ועם שנה אחריות גם על שבר !!! מה שהם לא נותנים לכם במחיר מנצח של 26.90 שח בלבד !! כמעט חצי מחיר
ותפקידכם לקוחות יקרים הוא לעזור לנו לשבור את המונופול ולהמשיך לקנות מאיתנו כיסאות פלסטיק שמתחרות כיסאות כתר
ניתן דגומה מעצבמנת אפילו יותר אצל חברת כתר
הם משווקים ומוכרים כיסאות כתר פלסטיק לילדים הם קוראים להם דגם שירה הינה תמונה מצורפת לכיסאות כתר שלהם . משקל הפלסטיק שלהם הן 600 גרם והפלסטיק שלהם הוא צבעוני ולא לבן ( פלסטיק לבן הוא הכי יקר הצבועניים פחות כיוון שהחומר הוא מעורב עם חומר מעורבב ) אז למה הם נמכרים באייס וברשת כיסאות כתר הום סנטר 41 שח !! למה ???