לקוחות יקרים מצורף טלפון זמין 24/7 למקרים דחופים
0552278069 קובי

 

גודל האוהל מחיר ליום השכרה מחיר לשבוע השכרה חבילה כולל הכל להשכרה תמונה של אוהלי אבלים להשכרה
אוהל אבלים להשכרה
3X6
עד 30 איש
1199 שח 1399 שח 1699 שח
לחץ לצפייה בחבילה
אוהל אבלים להשכרה
4X6 מטר
עד 50 איש
1399 שח 1499 שח 1799
לחץ לצפייה בחבילה
אוהל אבלים להשכרה
4X10 מטר
עד 65 איש
1599 שח 1799 שח 2099 שח
לחץ לצפייה בחבילה
אוהל אבלים להשכרה
5X10 מטר
עד 70 איש
1699 שח 1999 שח 2199 שח
לחץ לצפייה בחבילה
אוהל אבלים להשכרה
5X12 מטר
עד 100 איש
1899 שח 1999 שח 2399 שח
לחץ לצפייה בחבילה

לחץ כאן לכניסה לדף השכרת אוהלי אבלים


השכרת אוהלי אבלים – רק בביזי רנט!

כאשר נפטר אדם יהודי, משפחתו חייבת, על פי ההלכה, לשבת "שבעה " לזכרו – שבעה ימים שבהם בני המשפחה יושבים על כסאות נמוכים, ומכרים מכל הסוגים מגיעים לנחם אותם על האובדן שפקד אותם. עבור אנשים רבים, השכרת אוהלי אבלים היא פתרון יעיל במיוחד לימים העמוסים והקשים הללו. ביזי רנט מספקת לכם אוהלי אבלים להשכרה בגדלים שונים על פי הצרכים שלכם, ובמחירים נוחים במיוחד.


אוהלי אבלים להשכרה – למה צריך?
במשפחות רבות, כמות המנחמים אשר מגיעים לבית המשפחה על מנת לנחם את בני המשפחה בלכתו של אהובם, היא רבה מאד. לא תמיד הבית או הדירה של המנוח או המנוחה מתאימים בגודלם לאכלס כמות גדולה כל כך של מבקרים בבת אחת. השכרת אוהלי אבלים היא פתרון מושלם לבעיית הצפיפות, מאחר שהיא מאפשרת הגדלה של שטח הדירה או יצירה של שטח גדול נוסף שבו ניתן לקבל את פניהם של המכרים המגיעים לנחם אבלים. כך נחסכת הן מן האבלים והן מן המנחמים הצפיפות וחוסר הנוחות, באירוע שגם כך אינו נוח ונעים, בלשון המעטה. בעזרת אוהלי אבלים להשכרה יכולים המכרים השונים לנחם את בני המשפחה בנוחות ומכל הלב.

אוהלי אבלים להשכרה – איך הם נראים?
השכרת אוהלי אבלים היא השכרה של אוהלים המיוחדים למטרה זו. בדרך כלל, אוהלי אבלים בנויים משלד מתכת חזק ויציב, שעליו פרוסה יריעת פלסטיק או ברזנט, אשר מצלה על האזור. אוהלי אבלים להשכרה מגיעים במגוון גדלים, כך שהם מתאימים לכל סוגי המשפחות. את הגודל ניתן לבחור על פי מספר האנשים היושבים שבעה, והכמות המשוערת של האנשים אשר יגיעו לנחם את האבלים. את האוהלים ניתן להקים בכניסה לבית, בחצר, במרפסת וכדומה, וליצור שטח נוסף המתאים לניחום אבלים.

יתרונות נוספים
השכרת אוהלי אבלים מהווה יתרון נוסף עבור בני המשפחה. אבלים אשר מקבלים את המנחמים בתוך ביתם עלולים לחוש אי נעימות, פלישה לשטח פרטי וכדומה. הם גם צריכים להתמודד עם הצורך לתחזק את הבית במקביל לכמות האנשים שמגיעים הביתה. אוהלי אבלים להשכרה מונעים את התחושות הללו ואת הקשיים המיותרים הללו, בתקופה שהיא גם כך קשה מספיק לבני המשפחה. ביזי רנט מבינה את כל הצרכים הללו, ומציעה השכרת אוהלי אבלים נוחים, חזקים ויעילים.

מחפשים אוהלי אבלים להשכרה? בואו לביזי רנט ותמצאו מגוון אוהלי אבלים במגוון גדלים על פי הצרכים האישיים שלכם.