לקוחות יקרים הכנו לכם מאמר שמדבר על מתנפחי מים להשכרה
המחיר שלנו רק 399 שח בלבד במקום 800 שח !! כן זו לא טעות 50% אחוז הנחה כן כן כן השכרת במחירים סיטונאים.

 

השכרת מתנפחי מים/ מתנפחי מים להשכרה

 

מים מים בששון!!

אם יש לילד שלכם יום הולדת בקיץ, או אם אתם מארגנים הפנינג קיץ גדול, השכרת מתנפחי מים היא אטרקציה נהדרת בשבילכם.

 

הרבה ילדים שנולדו בחופש הגדול לא כל כך שמחים מיום ההולדת. זאת בגלל שהם חוששים שלא יחגגו להם, כמו כל השאר, בבית הספר או בגן. לכן, כשמארגנים מסיבת יום הולדת קיצית ורוצים להפוך אותה למושקעת, כיפית ומהנה עבור הילדים, מומלץ לשקול השכרת מתנפחי מים. מתנפחים רגילים הם מתקנים שכל ילד אוהב, אבל מתנפחי מים הם רמה אחת מעל. הם משלבים בריכה עם מגלשות מנופחות ומהנות. הילדים לא ישכחו את המסיבה הרבה מאוד זמן…
מה בעצם כוללת השכרת מתנפחי מים ומה חשוב לברר לפני שעושים זאת?
 
מתנפחי מים להשכרה הם מתנפחים אשר מיועדים לשימוש עם מים, בניגוד למתנפחים הרגילים אשר השילוב שלהם עם מים אסור בתכלית. בין סוגי המתנפחים הללו ניתן למצוא בריכות מתנפחות ומגלשות מים המשולבות עם מתקני טיפוס ועוד. מתנפחי מים להשכרה מתאימים לטווח רחב של גילאים, אך לא מתחת לגיל שנתיים. הם מתאימים לשימוש בחודשי הקיץ החמים וניתן להציב אותם בכל מקום בו יש גישה קלה למים ולחשמל, בין אם זה בגינה פרטית ובין אם בפארק ציבורי. כמובן, חשוב מאוד לפקח על השימוש במתקנים כאשר ילדים מסתובבים בסביבת המתנפחים. שימוש ללא השגחה במתנפחי מים להשכרה עלול להביא חלילה לסכנת התחשמלות.
כאשר אתם מבררים פרטים על השכרת מתנפחי מים, בדקו את כל האפשרויות שהחברה מציעה לכם ואת העלות של כל הדברים. בדקו עם החברה אם קיימת אפשרות של הובלה למקום, הקמה והשגחה של מפעיל מטעמם, או שמדובר רק על איסוף והפעלה עצמית- ואם כן, בקשו הוראות מפורטות גם לגבי ההפעלה הטכנית וגם לגבי הבטיחות, אלו דברים שיחסכו לכם הרבה כאב ראש בהפעלת המתקנים. מלבד זאת, מתנפחי מים עלולים לצבור ריחות לא נעימים בזמן האחסון שלהם, כיוון שיש מקומות בהם לא תמיד ידאגו לייבש אותם לחלוטין בסיום השימוש. לכן, וודאו כי אתם מקבלים מתנפחים אשר עברו ניקיון ומוכנים לשימוש. מומלץ לבדוק את אפשרות השכרת מתנפחי מים עם מספר חברות, שכן קיימות הרבה חברות שמספקות את השירות הזה ושווה לכם לבצע השוואת מחירים מקיפה כדי לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר.

לסיכום, מתנפחי מים הם אטרקציה מהנה ומושלמת לילדים בחודשי הקיץ. תיהנו!