לקוחות יקרים אנחנו מחזיקים מלאי גדול מאוד של מתנפחים להשכרה !!! וכולו רק בשבילכם !! המתנפחים שלנו מתאימים לגילאי של שנתיים עד שש ולכמות של בין 4 עד חמישה ילדים למתקן ! יש לנו בגנונות גדולים של השכרת מתנפחים אתם מוזמנים לעיין ולראות בעצמכם !!

השכרת מתנפחים למכירה לחצו כאן למעבר

השכרת מתנפחים בבודדים
לחץ כאן


החל מ-150 שח בלבד

החל מ-299 שח בלבד

השכרת מתנפחים
עם מים להשכרה
לחץ כאן לצפייה

החל מ499 שח בלבד

על כמה עומד מחיר להשכרת מתנפחים?

החלטתם להזמין מתנפחים לאירוע כאטרקציה מרכזית או כתוספת. כמה עולים המתנפחים והאם יש עוד דברים שצריך לדאוג להם מסביב?

השכרת מתנפחים מתאימה למסיבות יום הולדת, אירועים הנערכים ביום ולהפעלות שונות לילדים. המתנפחים מותאמים לגיל ויש כאלו שיתאימו לבני שש ויש כאלו שיתאימו אפילו עד גיל 15 וכוללים קיר טיפוס למשל.
בעת בחינת השכרת מתנפחים מחיר יש לקחת בחשבון גם עלויות של ניפוח המתנפחים על ידי משאבה שמחוברת לחשמל או לגנרטור, האם אלו מתנפחים הכוללים מים, כמות המתנפחים הכוללת ועלויות ההובלה. כל אלו ישנו את המחיר הסופי של החבילה.

השכרת מתנפחים מחיר וסוגי מתנפחים
קחו בחשבון שכל מתנפח יכול להכיל כמות שונה של ילדים. בנוסף, יש הבדל אם המתנפחים הם האטרקציה המרכזית או תוספת. אם הם האטרקציה המרכזית יש לדאוג לכמה מתנפחים שיספיקו לחצי מהילדים בו זמנית (השאר יכולים לעמוד בתור ותתבצע החלפה) כאטרקציה נוספת אפשר להסתפק במתנפח אחד.

מחיר להשכרת מתנפחים : מחיר השכרת מתנפח אחד יעמוד על כ- 200 ש "ח, כאשר יש חבילות מתנפחים המציעות למשל שני מתנפחים ובריכה במחיר משתלם של 450 ש "ח
.
מתנפחי מים הם הרבה יותר מיוחדים וכוללים שילוב של בריכות, רובה מים, ומגלשות מים ויוצרים תחושה של לונה פארק אצלכם בחצר. מחיר מתנפח כזה עומד על 500 ש "ח, וחשוב לקחת בחשבון שמדובר באטרקציה מרכזית שכן הוא מושך תשומת לב רבה. פחות מומלץ לשלבו עם קוסם למשל כי הילדים יעדיפו ליהנות במגלשת המים מאשר להשתתף בהפעלה, וחבל לבזבז סתם כסף על ההפעלה.

ציוד נלווה :בררו אם עליכם להשכיר גנרטור בנפרד או שהוא כלול במחיר. השכרת גנרטור לניפוח המתנפחים עולה כמאה עשרים ש "ח .
הובלת המתנפחים :לעיתים ישנה הנחה על איסוף הציוד מהמקום עצמו, אך לרוב האנשים אין רכב מתאים ולכן יש לוודא כי מחיר ההובלה מגולם בהצעה המחיר להשכרת מתנפחים.

מתנפחים מושכים המון תשומת לב, בגודל שלהם, בצבעוניות ובכיף שהם מביאים. כאטרקציה לאירוע הם זולים ביחס להפעלות אחרות והרבה יותר משמחים וכיפיים.