לקוחות יקרים אצליינו תוכלו למצוא שלל מתקנים מתנפחים שווים במיוחד לחצו על הקטגוריה במתאימה לצפייה

למעבר לכל המתנפחים כולל תמונות אמיתיות ומחירים לחצו כאן מיד

השכרת מתנפחים בפתח תקווה
כשחושבים על אירוע מיוחד לילדים, אי אפשר שלא להזכיר מתנפחים להשכרה בפתח תקווה. המתנפחים יכולים בהחלט "לגנוב את ההצגה " ולספק שפע של הנאה באירוע. כמו כן, היתרון הגדול שבהם הוא שניתן למקם אותם במגוון רחב של מקומות כמו החצר הפרטית, פארק שעשועים או בתוך חורשת יער. כל עוד שומרים על כללי הבטחות, ההנאה מקיומם של מתנפחים להשכרה בפתח תקווה מובטחת.

מתנפחים ומים – הילכו שניהם יחדיו?

מתנפחים להשכרה בפתח תקווה
 מתאימים גם לפעילות משולבת עם בריכה או מקור מים. מתנפחים רבים כוללים מגלשות המביאות את הילדים היישר אל הבריכה. אך במקרה זה חשוב לשמור על כללי בטיחות בהתאם להוראות היצרן:

bull; השימוש במגלשה מותר בהשגחתו של מבוגר בלבד.

bull; העלייה למתקן מותרת לבני שנתיים עד גיל 20 בלבד.

bull; בקצה מגלשת המים תמיד יש בריכה שאליה מגיעים הילדים בסופו של דבר. לפני השימוש במתקן, חשוב למלא את הבריכה במים.

bull; את המגלשה יש למקם רק על הדשא.

bull; בסיום השימוש במגלשה, יש צורך לרוקן אותה ממים ולייבש אותה היטב.

bull; בכל פעם חשוב לוודא שיש רק ילד אחד העולה על המגלשה.

כאמור, הוראות הבטיחות המגיעות עם מתנפחים להשכרה בפתח תקווה מחייבות את השגחתו של המבוגר במהלך האירוע. משום כך, כדי למנוע הפתעות בלתי נעימות, חשוב למנות מראש מבוגר שיהיה אחראי על המתקן.

.
מתנפחים בשלל צבעים
מתנפחים להשכרה בפתח תקווה או בכל עיר אחרת מגיעים בשלל צבעים, כך שהם לא רק קופצניים, אלא גם צבעוניים. הצבעים העזים מעודדים את הילדים לבוא ולהשתמש במתנפחים העליזים. כך ניתן להבחין במתנפח הכולל צבע אדום בולט המשולב עם כחול מרגיע או צהוב בולט אך עז קצת פחות. וכמובן, אי אפשר לשכוח את הצבע הירוק המתמזג בטבעיות עם הטבע.