לקוחות יקרים אצליינו תוכלו למצוא שלל מתקנים מתנפחים שווים במיוחד לחצו על הקטגוריה במתאימה לצפייה

למעבר לכל המתנפחים כולל תמונות אמיתיות ומחירים לחצו כאן מיד

מתנפחים בחיפה להשכרה
חיפה היא עיר ייחודית המשלבת נוף עירוני עם הטבע. כך למשל, ניתן להסתובב בטיילת המלאה בחנויות ססגוניות, ורגע לאחר מכן לפנות לסמטה ירוקה להפליא. הנוף הירוק המפורסם של חיפה כולל לא רק את העצים, השיחים והמדשאות, אלא גם את הים התכול המשתלב עמם בהרמוניה. ומה יכול להיות יותר מופלא מלקפוץ על מתנפחים בחיק הטבע? מסיבה זו, הפכו מתנפחים בחיפה להשכרה לאטרקציה מהנה ואיכותית בקרב רבים.

יוצאים לשטח עם מתנפח

בחיפה ניתן לארגן פעילות בטבע ולשלב בה גם מתנפחים בחיפה להשכרה. אם, לדוגמה, אתם מארגנים קייטנה לילדים ושורה ארוכה של משחקים כמו "חפש את המטמון " או "משוך בחבל ", הפרס יכול בהחלט להיות מתנפח צבעוני וקופצני שהילדים לא ירצו להיפרד ממנו. אבל לפני הכול, אלא כמה דברים שכדאי לבדוק לפני שיוצאים לשטח עם המתנפח:
– מהו טיב השטח – חשוב להרחיק את המתנפח מקוצים, דרדרים או אבנים חדות אשר עלולים לפגוע בו. משום כך, מומלץ לבדוק את השטח היטב, ובמידת הצורך לארגן משטח למתנפח.
– במהלך התקנת המתנפח, יש צורך לשמור על הוראות הבטיחות דוגמת – התקנת המתנפח על ידי אדם מבוגר בלבד, לוודא שהמפוח שבאמצעותו מנפחים את המתקן עומד בכל התקנים הנחוצים, בעת התקנת המתקן חשוב להרחיק את הילדים מהאזור, וכן – יש למנוע מהילדים לעלות על המתנפחים עם נעלים.
– בוחנים את החבילות – ניתן לשדרג את אטרקציית המתנפחים באמצעות חבילות המגיעות מטעמה. כך למשל, עם השכרת המתנפח אפשר גם לקבל בובת דנסר או שק כדורים המיועד לג'ימבורי.
– לבחון את החברה המציעה את השירות – מתנפחים בחיפה להשכרה יש להזמין מחברה איכותית שיש לה אחריות על המוצרים.

לאילו אירועים מתאימים המתנפחים?

מתנפחים בחיפה להשכרה מתאימים למגוון רחב של אירועים בחיק הטבע, הכוללים ימי הולדת לילדים הקטנים, מסיבות בר מצווה ובת מצווה, מסיבות קיץ או בילוי משפחתי פשוט. המתנפחים מסייעים להורים להעסיק את הילדים, ומעבר להיותם קופצניים וייחודיים, הם מעניקים עליזות לאירוע בזכות הצבעים הססגוניים שבהם הם מגיעים. כך ניתן למצוא מתנפחים בשלל צבעים עליזים כמו אדום, צהוב, כחול, ירוק או ורוד.