לקוחות יקרים אצליינו תוכלו למצוא שלל מתקנים מתנפחים שווים במיוחד לחצו על הקטגוריה במתאימה לצפייה

למעבר לכל המתנפחים כולל תמונות אמיתיות ומחירים לחצו כאן מיד

מתנפחים להשכרה בבני ברק
מתנפחים להשכרה בבני ברק הם מבין האטרקציות הנפוצות ביותר שבהן ניתן להיתקל באירועים שבהם יש ילדים. המתנפחים הם אטרקציה ישנה יחסית שהייתה נהוגה רבות עוד בשנות ה-90 של המאה הקודמת, וגם כעת לא נס ליחה. האטרקציה הצבעונית הזו מאפשרת לילדים לפרוק את כל האנרגיות שהצטברו וליהנות מנחיתה רכה עם כל קפיצה שהם עושים. המתנפח הקטן מתאים במיוחד לילדים בגילאי 3-6, אך במקרים מסוימים גם ילדים גדולים מעט יותר מורשים לעלות. עם זאת, ישנם מתנפחים שמיועדים גם למבוגרים.
סיבה למסיבה
מתנפחים להשכרה בבני ברק יכולים להפוך כל אירוע למוביל, אירוע שידברו עליו במשך זמן רב. אלה כמה מבין האירועים הבולטים שבהם כדאי לשלב את המתנפחים:

1.מסיבת בר מצווה/ בת מצווה – 
מסיבות המצווה האיכותיות הן אירועים מרגשים שבהם נכנסים הצעירים לעול מצוות. אבל לאחר שהילד סיים לקרוא בתורה והילדה הפרישה חלה, ניתן לארגן מסיבה גדולה ואיכותית שכוללת גם מתנפחים. כך שגם האחים והאחיות הקטנים יכולים ליהנות מהאירוע.

2.יום הולדת בגינה – אם נמאס לכם לחגוג ימי הולדת בבתי קפה, זה הזמן לעבור למסיבה הפרטית שבתוך הבית, או ליתר נכון חצר הגינה שלכם. אם יש לכם דשא ירוק שצומח לו בנחת, הוא ישמש כמשטח טוב ואיכותי עבור המתנפח. במקרה זה תוכלו לבחור בין מתנפח מים למתנפח רגיל.

3.מסיבת סוף שנה – הנה השנה מסתיימת לה ועוד מעט תתחיל שנה חדשה. אבל לפני הכול, חשוב לערוך מסיבה גדולה לכל ילדי הגן ובית הספר. מתנפחים להשכרה בבני ברק יכולים להשתלב להפליא בכל אירוע שכזה.

מתקינים מתנפחים ושומרים על הבטיחות
מתנפחים להשכרה בבני ברק מספקים לילדים הנאה צרופה, אך אם אתם מעוניינים להימנע מפציעות ומעגמת נפש במהלך האירוע, חשוב להקפיד על כללי הבטיחות אשר מגיעים עם הוראותיו של היצרן. את המתנפח יכול לבצע מבוגר בלבד, ובעת ההתקנה חשוב להרחיק את הילדים מהשטח. כמו כן, המפוח מחובר לחשמל ויש להתייחס אליו ככזה. כלומר, חשוב להקפיד על כל כללי הבטיחות הנהוגים בעת עבודה עם חשמל. ולבסוף, אם ניתן יש צורך להפריד בין הילדים הקטנים לגדולים בעת העלייה אל המתקן, כדי שהגדולים לא יתנגשו בקטנים.