לקוחות יקרים אצליינו תוכלו למצוא שלל מתקנים מתנפחים שווים במיוחד לחצו על הקטגוריה במתאימה לצפייה

למעבר לכל המתנפחים כולל תמונות אמיתיות ומחירים לחצו כאן מיד

מתנפחים להשכרה באשדוד
אשדוד היא עיר מרהיבה אשר טומנת בחובה אטרקציות מרתקות. אפשר פשוט לטייל על חוף הים וליהנות מהבריזה הקרירה, וניתן אף להרחיק לכת ולקיים מסיבה על החוף. אך כדי לקיים את המסיבה בימינו, אין די בפרישת שמיכה ובסלסילה של פיקניק. היום הסטנדרטים למסיבות הופכים לגבוהים יותר, ולכן מומלץ לשקול ברצינות את עניין מתנפחים להשכרה באשדוד.

המתנפחים על צורותיהם
מתנפחים להשכרה באשדוד מגיעים עם מגוון רחב של צורות וצבעים. לא מדובר במתנפחים שגרתיים, אלא במתנפחים מעוצבים שיש להם קונספט. אלה כמה צורות של מתנפחים שכדאי להכיר:

bull; מתנפח שהוא כלב דלמטי – החיה האהובה קוסמת לכולם. הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם, ועל כך יסכימו גם הילדים הקטנים. משום כך, אין כמו לקפוץ במתנפח הכולל את צורתו של הכלב השחור-לבן שכולו קורן מרוב עליזות.

bull; מתנפח טירה – איזה ילד לא חלם להרוג דרקון ולזכות בטירה קסומה? אז במציאות אין דרקונים, אבל טירות – יש ויש. או לכל הפחות באזור של המתנפחים. מתנפח המעוצב בדמות טירה יוצר חוויה קסומה של ממש.

bull; מתנפח שהוא גם מגלשה – במתנפחים לא מעטים מותקנת מגלשה, כך שהילדים יכולים לקפוץ וגם לגלוש במגלשה. אין הנאה יותר גדולה מזו – מתקן שעשעים רך, נוח ובטיחותי. כמו כן, במקרים מסוימים ניתן להתקין את המתנפח בתוך הבריכה, ולהתגלש היישר אל המים הקרירים.

bull; ליצן קטן שלי – מעוניינים להעסיק את הילדים הקטנים במסיבה של מבוגרים? הזמינו מתנפחים להשכרה באשדוד בצורה של ליצן ולא תצטערו על כך.

bull; משחקים בכדורסל – מתנפחים מסוימים כוללים גם סל קליעה שלתוכו ניתן לקלוע כמה סלים וליהנות מכל רגע.

מה צריך לבדוק כאשר בוחרים מתנפח
מתנפחים להשכרה באשדוד מספקים הנאה מרובה לכל המשפחה, אך חשוב לבחור את המתנפחים הנכונים. ראשית, חשוב לזכור שהמתנפחים מגיעים בשלל גדלים, לדוגמה, מתנפחים באורך של 3.60 מטר ולפעמים אף יותר. כך שלפני הכול, חשוב שתבחנו את השטח שבו אתם מתכוונים להקים את המתנפח. שנית, חשוב לבדוק אם החברה מספקת אחריות על המתנפח. ושלישית, כל מתנפח צריך להגיע עם מפוח חשמלי כדי שניתן יהיה לנפח באמצעותו את המתקן.