אצלנו בחברת ביזי רנט ניתן לבצע השכרת מפל שוקולד ב 120 שח בלבד כן זאת לא טעות השכרת מפל שוקולד לאירועים במחירים שוברי שוק !

מפל שוקולד
גובה המפל 3 קומות
גובה בס "מ – 40 ס "מ
כמות שוקולד שניתן להכניס
לתוך מפל שוקולד להשכרה
1 ק "ג שולוקלד ( שווה ערך ל10חבילות שוקולד פרה)

ניתן להוסיף למפל שוקולד להשכרה – פירות חתוכים או ממתקים שניתן להוסיף למפל השוקולד

 

לקוחות יקרים הכנו לכם סרטון הדרכה על איך מכינים שוקולד למפל שוקולד

השכרת מפל שוקולד / מפל שוקולד להשכרה

השכרת מפל שוקולד – פינוק ויופי במקום אחד!

השכרת מפל שוקולד היא אחת האטרקציות המלהיבות ביותר באירועים מסוגים שונים. אירועים שבהם דוכני אוכל, אירועים לילדים ועוד הרבה הזדמנויות הן המקום להציג מפל שוקולד להשכרה, מתקן יפהפה ומרשים שמהנה כל מי שמביט בו.

מפל שוקולד להשכרה

מפל שוקולד להשכרה הוא מתקן אשר מכיל שוקולד חמים במצב נוזלי, אשר מתערבל באופן רצוף, ונשפך כמעין מפל מים קטן. ניתן להשיג מפלי שוקולד בגדלים שונים, החל ממפלים קטנים ונחמדים המשמשים לקישוט שולחנות, ועד למפלים גדולים מאד אשר מהווים מוצג בפני עצמו. כמובן, ניתן להשתמש במפל גם על מנת למלא מנות שוקולד קטנות לאכילה מהנה ומתוקה. השכרת מפל שוקולד היא פשוטה, ודורשת את המתקן המתאים ואת השוקולד הנוזלי המתאים לשימוש במפל. במרבית המקרים שוכרים את שניהם גם יחד, כך שנוח ופשוט להשתמש במפל השוקולד בכל הזדמנות. למעשה, מפל השוקולד מגיע מפיתוח של מכשיר להכנת פונדו שוקולד, אשר מערבל את הפונדו באופן רציף על מנת לשמר אותו במצבו הנוזלי. באמצעות עיצוב ויצירת זוויות מתאימות, נוצר מפל שוקולד מרהיב אשר מרתק אליו כל מי שמביט בו.

מתי משתמשים במפל שוקולד להשכרה ?

מפל שוקולד להשכרה מתאים לשימוש באירועים ובמסיבות מכל הסוגים, כמו למשל ימי הולדת, בר מצוות, חתונות, אירועים חברתיים ועסקיים, מסיבות רווקים או רווקות, בריתות, כנסים, ירידים וכל אירוע אחר שבו מגישים אוכל, ורוצים ליצור עניין ויופי בהגשה ובתצוגה. השכרת מפל שוקולד משתלבת היטב בדוכנים מתוקים מכל הסוגים, ומוסיפה יופי, אטרקציה וכמובן גם ריח משכר של שוקולד טרי, חם וארומאטי.
מחירים

מחירים

השכרת מפל שוקולד אינה עניין יקר, היא מתאימה לכל כיס ולכל סוג של אירוע. מפל שוקולד להשכרה בגודל סטנדרטי עשוי להיות מושכר במחיר של כ-75 ₪ ליום, מחיר נגיש בהחלט אשר מאפשר לכל אדם לשכור מפל שוקולד איכותי, טעים ומיוחד למראה, לכל אירוע – גם לאירועים פרטיים וקטנים, משום שהמחיר הזול משתלם בהחלט בכל סוג של אירוע.

באיזה שוקולד משתמשים?

מפל שוקולד להשכרה מאפשר התאמה מושלמת לכל סוג של אירוע, ולאל סוג אוכל שמוגש בו. אפשר להשתמש במפלי שוקולד בכל סוג של שוקולד, אולם כמובן, מומלץ מאד להשתמש בשוקולד איכותי ככל האפשר, על מנת ליצור לא רק מראה מרהיב אלא גם טעם מיוחד. השכרת מפל שוקולד יכולה להיות מושלמת עוד יותר, אם יוצרים מספר מפלי שוקולד בצבעים שונים, על ידי שימוש בשוקולד חלב, שוקולד מריר ושוקולד לבן.