השכרת מכונת פופקורן
 
השכרת מכונת פופקורן

השכרת מכונת פופקורן
מקצועית לאירועים
מכונת פופקורן להשכרה תעשייתית
שיודעת לייצר עד 300 מנות בשעה
בדיוק כמו בקולנוע
מלח בטעם חמאה ( פרווה )
יינתן בכל השכרה

רק 190שח בלבד
מחיר ללג בעומר / יום פורים רק 250שח

מחיר ליום העצמאות 450שח
 
מוצרים דומים שיכולים לעניין אותך : לחץ לצפייה
מכונת סוכר להשכרה

לחץ כאן לצפייה
מכונת ברד להשכרה

לחץ כאן לצפייה
מפל שוקולד להשכרה

לחץ כאן לצפייה
מכונת נקניקיות השכרה

לחץ כאן לצפייה
 
איך מפעילים מכונת פופקורן לחצו על הסירטון לצפייה
השכרת מכונת פופקורן
מכונת פופקורן להשכרה לאירועים גדולים וקטנים לימי הולדת מכונת פופקורן להשכרה זה רעיון מצויין לאירועים והפעלות מיוחדות . מכונת פופקורן להשכרה שלנו היא מכונה תעשייתית ומתאימה לאירועים גדולים וקטנים . היא יכולה להכין עד 300 מנות פופקורן בשעה ( משתנה בהתאם לגודל מנת הפופקורן ולמהירות המפעיל של המכונה )
מכונת פופקורן להשכרה היא מכונה מאוד פשוטה לתפעול היא מורכבת משני גופי חימום הראשון גוף חימום של סיר מכונת פופקורן להשכרה גוף חימום שני הוא גוף החימום ששומר על החום של גרגרי הפופקורן שמוכנים החלק הנוסף הוא המנוע ! החלק שמערבב את הגרגרים השמן והמלח יחד .
השכרת מכונת פופקורן זה רעיון מצויין ופשוט מאוד מאוד לתפעול !!
השכרת מכונת פופקורן
פופקורן באירוע שלכם – חוויה של זיכרונות

מכונת פופקורן להשכרה קשורה אצל כולנו לחוויות טובות. יום העצמאות, הסרט המצחיק בקולנוע , היריד המיוחד בבית הספר…להביא מכונת פופקורן לאירוע, יוצר באז ואווירת שמחה תוך רגע. מספיק שיהיה תור לפני המכונה, וכבר מצאתם מוקד עניין נוסף למסיבה.

פופקורן זה ודבר טעים, יש כאלו שיגידו שגם דיאטטי. אבל העניין האמיתי בהשכרת מכונת פופקורן זה הריח והבאז שמכונת הפופקורן להשכרה יוצרת סביבה. ריח פופקורן תמיד מזכיר רגעים יפים, וליהנות מפופקורן אישי וזמין כל האירוע- מוסיף זיכרון חיובי לאירוע שלכם.

מכונת פופקורן להשכרה

ארגנתם אירוע מושקע מאוד ודאגתם לכל פרט. מכונת פופקורן להשכרה תסגור לכם את הזמן בו אנשים מחכים עד שהאירוע יתחיל וגם תספק עבורכם כיבוד מעניין ולא שגרתי.
עד שהאירוע יתחיל אפשר להפעיל את מכונת הפופקורן להשכרה. ריח פתיתי התירס הנקלים נעים תמיד ומקשר אותנו לכל הירידים השמחים בהם היינו והיה פופקורן. עד שהאירוע יתחיל, אנשים יוכלו לעמוד בתור ולנשנש פופקורן. עצם העמידה בתור למשהו טעים, כבר יעסיק אותם ולא יצור תחושה של המנה ארוכה וחוסר סבלנות.
גם אם האורחים ירצו במהלך האירוע לשבת קצת או לפנות למקום שקט יותר, התור מול מכונת הפופקורן והישיבה עם סל הפופקורן- יענו בדיוק על צורך זה.
הבאז שמכונה הפופקורן להשכרה יוצרת הוא גדול מאוד. עבור הילדים מדובר במוקד משיכה גדול מאוד אשר יעסיק אותם לא מעט, גם המבוגרים יצטרפו אל הבאז וייווצר לכם מוקד עניין אטרקטיבי- על ידי מכונת פופקורן אחת להשכרה.
גם מבחינת כיבוד, השכרת מכונת פופקורן עונה על הצורך בכיבוד זמין וטעים לכולם. בין אם ארגנתם אוכל יוקרתי ובין אם הקונספט הוא רק ממתקים וחטיפים, השכרת מכונת פופקורן מוסיפה כיבוד טעים ומעניין לאירוע, שמתאים לכל גיל.
חברתנו מספקת עבור האירוע שלכם השכרת מכונת פופקורן. אם את רוצים עוד נקודת באז האירוע, מוקד עניין נוסף ודרך להעסיק את האורחים עד שהאירוע עצמו יתחיל- מכונת פופקורן להשכרה תמלא בדיוק את הצורך הזה. מלבד הבאז והעניין שתיצור מכונת הפופקורן להשכרה, תיהנו מכיבוד טעים במהלך כל האירוע בעלות זולה.