לקוחות יקרים הכנו לכם מאמר שכותב קצת על השכרת מזגנים ניידים או בכלל על השכרת מזגנים

מחיר השכרת מזגנים ניידים הוא 699 שח

לחץ כאן לכניסה לדף השכרת מזגנים או פיתרונות מיזוג נוספים לחץ כאן עכשיו

השכרת מזגנים ניידים 3.5 כוח
עוצמת רעש בחדר סגור רק 23DB !!!!! ( שקט במיוחד )
דרישת חשמל שקט חד פאזי ביתי 13 אמפר
יכולת קירור שווה למזגן 3.5 כו ביתי
יכולת קירור של עד 100 מ "ר
( לפי תקרה ביתית של 2.5 מטר)
ניתן לקחת יותר בהתאם לצורך .
השכרת מזגנים ניידים, מזנים ניידים להשכרה , השכרת מזגנים ניידים גדולים , השכרת מזגנים , מזגנים להשכרה

מוצרים נוספים למיזוג פנים וחוץ :

השכרת מאווררים
לחץ כאן מיד !

המחיר שלנו 150 שח
השכרת מערפלים
לחץ כאן מיד !

המחיר שלנו רק 289 שח
השכרת מצננים
לחץ כאן מיד !


המחיר שלנו רק 250 שח
השכרת מזגנים
לחץ כאן מיד !


המחיר שלנו החל מ 250


השכרת מזגנים – למזג אוויר נעים!

מזגנים משמשים את רובנו בחיי היומיום, על מנת למזג את האוויר בחדרים שבהם אנו שוהים – לקרר את האוויר בעונת הקיץ, ולחמם אותו בחורף. לא תמיד אנו משתמשים במזגנים באופן קבוע. השכרת מזגנים היא פתרון מושלם למקרים שבהם אנו זקוקים למזגנים באופן זמני. מזגנים להשכרה מגיעים במגוון סוגים, גדלים ואפשרויות, ומתאימים לכל מטרה.
מזגנים להשכרה
אנו משתמשים במזגנים פעמים רבות, במקומות רבים ובהזדמנויות שונות. מזגנים מאפשרים לנו ליהנות ממזג אוויר נעים בכל עונות השנה, כאשר הם משמשים אותנו בעיקר בקיץ, על מנת לצנן את האוויר בחדר, בבית, במשרד, באולם או בכל מקום אחר. לרוב, השימוש במזגנים הוא קבוע, כמו למשל מזגנים המותקנים בדירות מגורים. אולם לא תמיד הדבר כך, וישנם מקרים שבהם יש צורך במיזוג אוויר באופן זמני או חד פעמי, במקומות שאין בהם מזגן קבוע. מזגנים להשכרה הם הפתרון היעיל ביותר למקומות ולמקרים כאלה. השכרת מזגנים אינה מורכבת, וניתן לשכור מזגנים בקלות מחברות מתאימות, ולהתאים אותם למטרות שלשמן שוכרים אותם.
השכרת מזגנים
השכרת מזגנים מתאימה למקרים רבים ומגוונים. מזגנים להשכרה מתאימים, למשל, לאירועים שנערכים בשטחים פתוחים, או במקומות שבהם אין מיזוג אוויר. באמצעות המזגנים הללו, ניתן למזג היטב את מקום האירוע ולאפשר לאורחים להרגיש נעים במקום, ולא להזיע מחום ללא מיזוג מתאים. המזגנים הללו מתאימים גם למקרים שבהם שוכרים דירה ללא מזגן לתקופה קצרה מסוימת. במקום לרכוש מזגן שלא יתאים למקומות אחרים, או להתקין מזגן קבוע – דבר שאינו אפשרי תמיד – ניתן לשכור מזגן לתקופת השכירות של הדירה, וכך ליהנות בקלות ממיזוג אוויר שמתאים לדירה, ללא הוצאות מיותרות. המזגנים שאותם שוכרים לכל המקרים הללו הם מזגנים ניידים, כלומר מזגנים שאינם קבועים בקיר או בחלון, אלא עומדים באופן עצמאי, לרוב על הרצפה, מחוברים לחשמל באמצעות כבל חשמל רגיל ומצוידים בצינור אידוי מתאים, אותו ממקמים במרפסת, חלון וכדומה, במסגרת האפשרויות במקום.
איך לבחור מזגן להשכרה?
כאשר ניגשים לבחור מזגנים להשכרה, חשוב לבדוק בדיוק מהן המטרות שלשמן שוכרים את המזגן, איזה שטח הוא אמור לקרר, כמה זמן הוא אמור לפעול, וכן הלאה. השכרת מזגנים יכולה להיקבע על פי שעות או על פי ימים, בהתאם לצורך, וכך ניתן לשכור מזגנים לכל מטרה ולכל מקום. חשוב להתאים את המזגן למטרות, ובמקרה הצורך לשכור יותר ממזגן אחד – כמו לדוגמא כאשר מקררים אירוע באולם גדול.