לקוחות יקרים אם אתם מחפשים גנרטור להשכרה לטובת מסיבה או שפשוט סתם בא לכם לעשות טיול בשטח עם השכרת גנרטור אז אנחנו הכתובת בשבילכם !! אנחנו מחזיקים מלאי ענק של השכרת גנרטורים לכל מטרה ובגדלים שונים , ככה שמספיק שתספרו לנו מה אתם הולכים לשעות עם הגנרטור ואנחנו כבר נדע על איזה גודל להמליץ לכם !
השכרת ממיר מתח 300W
ללא מייצב מתח

לחץ לפרטים

רק 89 ש "ח
השכרת גנרטור 1000W
ללא מייצב מתח

לחץ לפרטים

רק 150 ש "ח
השכרת גנרטור 2500W
כולל מייצב מתח
לחץ לפרטים


רק 190 ש "ח
השכרת גנרטור 3500W
כולל מייצב מתח
לחץ לפרטים


רק 250 ש "ח
השכרת גנרטור 5500W
כולל מייצב מתח
לחץ לפרטים


רק 349 ש "ח
אצל ניתן לקבל שירות טכנאי גנרטורים מיקצועי ושירות תיקון גנרטורים מקצועי על מנת להכנס למחירון תיקון גנרטורים יש ללחוץ כאן למעבר לדף טכנאי גנרטורים או תיקון גנרטורים.
גנרטורים להשכרה
במידה ואתם זקוקים לחשמל מחוץ לבית מכל סיבה שהיא, אתם במקום הנכון. מאז המצאתו של החשמל אפשר להגיד כי אנו די תלויים בו. לכן הומצאו הגנרטורים, להביא את החשמל איתנו גם למקומות בהם אין חשמל. מעין קופסת חשמל נייד אשר מסוגלת לספק חשמל בהספקים שונים וכן לזמנים שונים. הגנרטורים על פי רוב עובדים
על דלק בצריכה בסיסית ביותר של פחות או יותר ליטר לשעה.

לאילו צרכים מתאים הגנרטור?
גנרטורים נצרכים מאוד להמון סיבות, נביא את העיקריות שבהן:

א. אירועים בלב יער או מדבר- פעמים רבות בשנים האחרונות אנשים בוחרים לערוך את האירועים שלהם דווקא בשטח תחת כיפת השמיים. בניגוד למקובל בדרך כלל אירועי שטח הפכו נפוצים מאוד ואף נחשבים ליוקרתיים יותר מאשר האירועים הרגילים בשל הנוף הפסטורלי אליו אנשים מתחברים ביתר קלות. אז אירוע בלב יער או מדבר הוא אכן מאוד פופולרי בשנים האחרונות אך כמובן שאירוע בחושך, פחות יעבוד. על כן נכנסים לתמונה הגנרטורים אשר מסוגלים לספק את כל צרכי האירוע. מהתפאורה דרך התאורה ועד ההגברה. כמובן שיש להיעזר בכמה גנרטורים על מנת להרים אירוע שלם בלב יער או מדבר ולכן יש לחשב נכון את עוצמתם.

ב. טיולים משפחתיים- במידה ואתם יוצאים לטיול משפחתי בשטח ואתם רוצים לארגן ערב משפחתי עם ארוחה טובה או על האש, תוכלו בקלות להיעזר בשירותיו של הגנרטור על מנת לדאוג כי תצליחו לספק תאורה כפי הצורך וכל מה שמתלווה לסעודה טובה בשטח.

כיצד נצליח לבחור את הגנרטור האידיאלי עבורנו?
קיימים כיום בשוק סוגים שונים של גנרטורים אשר שינויים מתאפיין על פי רוב בעוצמתם. חשוב לשים לב לכמה

דגשים על מנת שתצליחו לבחור את הגנרטור הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם. נקודה חשובה אליה חשוב להתייחס:
א. עוצמת הגנרטור- עוצמתו של הגנרטור משמעותית מאוד ועל כן חשוב לעשות את הבחירות הנכונות בבחירת הגנרטור.
במידה ותבחרו בגנרטור בעל יכולות פשוטות ודלות לעומת הצורך הרב שלכם, הוא פשוט לא יעשה את עבודתו נאמנה ויגרור אחריו עוגמת נפש שלכם ושל כל המשתתפים באירוע. כמו כן במידה ותבחרו בגנרטור בעל עוצמה רבה מזו הנדרשת לכם תכלו את ממונכם לשווא בשל העובדה כי הגנרטור יעלה לכם הרבה יותר במחיר השכירות.
ניתן לראות כי הגנרטורים להשכרה הם הפתרון האידיאלי עבור כל טיול משפחתי כמעט ולכל אירוע כלשהו בעל נוף פסטורלי וטבעי.