השכרת אוהלים לאבלים זה אנחנו אנחנו זמינים עבורכם בשעות הקשות 24/7 בכל שעה על מנת לתת לכם כתף ולעזור

גודל האוהל מחיר ליום השכרה מחיר לשבוע השכרה חבילה כולל הכל להשכרה תמונה של אוהלי אבלים להשכרה
אוהל אבלים להשכרה
3X6
עד 30 איש
1199 שח 1399 שח 1699 שח
לחץ לצפייה בחבילה
אוהל אבלים להשכרה
4X6 מטר
עד 50 איש
1399 שח 1499 שח 1799
לחץ לצפייה בחבילה
אוהל אבלים להשכרה
4X10 מטר
עד 65 איש
1599 שח 1799 שח 2099 שח
לחץ לצפייה בחבילה
אוהל אבלים להשכרה
5X10 מטר
עד 70 איש
1699 שח 1999 שח 2199 שח
לחץ לצפייה בחבילה
אוהל אבלים להשכרה
5X12 מטר
עד 100 איש
1899 שח 1999 שח 2399 שח
לחץ לצפייה בחבילה

לחץ כאן לכניסה לדף השכרת אוהלי אבלים

סוכות אבלים להשכרה, השכרת אוהלי אבלים
.
יושבים שבעה – סוכות אבלים להשכרה
.
הנורא מכל קרה, קרוב משפחתנו הלך לעולמו ואנחנו כבר יומיים מארגנים את הלוויה והשבעה במרץ רב. הכל כדי להעניק ליקירנו את הכבוד הראוי לו. אחרי הלוויה מתקיימת השבעה ואנחנו בוחרים לא לארח את מכלול האורחים שלנו בבית הקטן שלנו, אלא לנצל את השטח הרב מחוץ לבית כדי להקים סוכת אבלים. סוכות אבלים להשכרה מוצעות למשפחות האבלים והן מותאמות במיוחד בעיצוב שלהן ובתכולתן לימי השבעה, לפי העונה בה היא מתרחשת. קיימים סוגים שונים של סוכות אבלים להשכרה, החל מגודל של ארבעה מטרים לרוחב ושמונה מטרים לאורך, אשר מתאימות לארבעים עד חמישים אנשים וכלה בסוכות אבלים להשכרה בגודל של שישה מטרים לרוחב וחמישה עשר מטרים לאורך, אשר מתאימות לאכלס עד מאה אנשים בו זמנית.
.
השכרת אוהלי אבלים
.
סוכות אבלים להשכרה הן למעשה אוהלים ענקיים, אשר מיועדים במיוחד במבנה שלהם ובצורת העיצוב שלהם לארח את המשפחה האבלה ואת המנחמים המגיעים לנחמם. האוהלים עוטפים את האנשים אבל מאפשרים כניסה ויציאה מהירה ונוחה של אנשים, כראוי לשבוע השבעה, בה מבקרים באוהל אנשים רבים בתחלופה רבה. כמו כן קיימת אפשרות להשכיר את סוכות אבלים להשכרה יחד עם ציוד מתאים לשבעה, כמו כיסאות, שולחנות, מייחמים, מאווררים לימי הקיץ החמים או פטריות חימום לימי החורף הקרים. האוהלים בנויים לעמוד בכל תנאי מזג האויר בישראל ולאפשר לכם הנמצאים בתוך האוהל אויר נעים ואוירה הראויה למעמד. בנוסף חלק מהחברות המציעות סוכות אבלים להשכרה, מאפשרות לכם גם להזמין דרכה קייטרינג המותאם לשבעה.
סוכות אוהלים להשכרה- חשוב לדעת
.

בבואכם לבחור סוכות אבלים להשכרה, חשוב שתדעו כי קיימות לא מעט חברות המציעות שירותי סוכות אבלים להשכרה. בבואכם לבחור בין החברות השונות רצוי כי תבצעו סקר מחירים, מכיוון שאתם עלולים למצוא פערי מחירים בין החברות השונות בשוק. ברוב המקרים המחיר המצויין באתר החברה יכלול בין היתר את הסוכה, הובלתה למקום המיועד, הקמתה מא' ועד ת' כולל סידורי שולחנות או כיסאות במידת הצורך, פירוקה בתום השבעה והובלתה חזרה. דאגו לבדוק כי הסוכה שאתם שוכרים וכי החברה ממנה תשכירו אותה תעניק לכם את השירותים הנ "ל, שכן לא תרצו לבצע אותם לבד. במידה ואתם זקוקים לשירותים מיוחדים נוספים, אל תהססו לבקש אותם מהחברה אליה תפנו, לרוב הם ישמחו לסייע בכל מה שיוכלו, או להמליץ על בעלי מקצוע אחרים בתחום.