אוהלי אבלים

אוהלי אבלים איכותיים – רק בביזי רנט!

השבוע שלאחר פטירתו של אדם הוא שבוע קשה במיוחד לבני המשפחה שלו. העצב הוא חזק ביותר בימים אלה, ודווקא לכן, היהדות מצווה על האבלים לשבת שבעה ימים ולקבל את פניהם של אנשים, אשר יגיעו לנחם אותם מאבלם. אצל אנשים רבים קשה מאד לשבת שבעה בבית רגיל, בעיקר בגלל הצפיפות. ביזי רנט מציעה לכם מבחר סוגים של סוכות אבלים באיכות גבוהה, למכירה או להשכרה.

אוהלי אבלים – למה זה טוב?

אוהלי אבלים משמשים משפחות מכל הסוגים, כאשר הן יושבות שבעה על אחד מקרוביהן. הדירות הפרטיות של הנפטר, של ילדיו או של בני משפחתו לרוב אינן גדולות מספיק על מנת שכל בני המשפחה ישבו שבעה באותו הבית. אמנם, ישנן משפחות קטנות מאד שבהן רק אדם אחד או שניים יושבים שבעה. לעומת זאת ישנן משפחות גדולות וענפות, ויכולים להיווצר מצבים שבהם 10 אנשים יושבים שבעה יחדיו, ואף יותר מכך. במצבים כאלה, יש למצוא פתרון שיאפשר לכל האבלים לשבת שבעה יחד, ובאותה מידה, לאפשר לכל האנשים אשר מגיעים לנחם את האבלים, לנחם אותם בצורה נוחה, ולא בצפיפות נוראה של דירה פרטית. סוכות אבלים מסייעות למטרה זו בצורה הטובה ביותר. ניתן להתקין אוהלי אבלים בחצר הבית, במרפסת הבית או בכניסה לבית או לבניין. בצורה זו מגדרים, למעשה, שטח נוסף, מוצל ומוגן מפני תנאי מזג האוויר השונים, אשר מאפשר לאבלים לשבת בצורה .נוחה ככל האפשר ולקבל את פניהם של המנחמים ללא צפיפות יתרה.

סוכות אבלים – מה זה בדיוק?

סוכות אבלים מורכבות במרבית המקרים ממוטות ברזל שמהווים שלד חזק ויציב לאוהלי אבלים. מעל מוטות הברזל הללו פרושה יריעה של ברזנט או פלסטיק, אשר יוצרת הצללה והגנה מפני גשמים או שמש. סוכות אבלים של ביזי רנט מגיעות במבחר גדלים, כך שכל משפחה תוכל להתאים לעצמה את הגודל המתאים מבחינת כמות האנשים שאמורים לשבת תחת האוהל במהלך ימי השבעה. ביזי רנט מאפשרת לכם לשכור סוכות אבלים לתקופת ימי האבל הפרטיים שלכם, או לרכוש אותן, כך שתוכלנה לשמש אתכם למטרות נוספות, למקרי "שבעה " נוספים וכדומה. אוהלי אבלים של ביזי רנט הם באיכות גבוהה, חזקים ועמידים במיוחד, כך שתוכלו להרגיש בטוחים בתוך האוהל גם בזמן השבעה.

מחפשים סוכות אבלים? פנו לביזי רנט עוד היום, ותוכלו לרכוש או לשכור אוהלי אבלים באיכות גבוהה ובמגוון
גדלים, שיתאימו לכם לכל מטרה.