השכרת אוהלי אבלים

ימי השבעה שלאחר מותו של אדם קרוב עשויים להיות מכבידים מאוד על המשפחה, שכן יהיה עליה להתמודד עם דברים רבים בנוסף לאובדן הגדול שאותו היא חווה. ישנם מקרים בהם הנסיבות אינן מאפשרות טיפול בכל מה שמסביב וכתוצאה מכך המשפחה עלולה לחוות עוול גדול שכן לא יהיה מנחמים מקום שאליו הם יוכלו להגיע, לחבק ולנחם.

השכרת אוהלי אבלים היא חלק בלתי נפרד מסידורים שאנו נאלצים לבצע במסגרת הטיפול בהלוויה ובימים שלאחריה. אוהלי אבלים להשכרה ניתן להשיג על ידי פניה לחברת השכרה מקצועית שמכירה את תחום זה והיא תפעל במהירות על מנת להקים אוהל שישרת את הצרכים המדויקים שלכם.

השכרת אוהלי אבלים
השכרת אוהלי אבלים

טיפים לקיום השבעה

אמנם מדובר על אירוע מצער שבו אנו נפרדים מאדם אהוב וקרוב, מאידך יש להתכונן ודאוג השכרת אוהלי אבלים שיעמדו בסמוך לבית במשך ימי השבעה.

  • חשוב לדאוג להוצאה של רישיון קבורה כך שתוכלו לקיים את ההלוויה על ידי חברה קדישא. לאחר ההלוויה יש לפנות לחברה שתדאג להקמת אוהלי אבלים להשכרה.
  • מומלץ לקבוע את מועד ההלוויה ולהודיע לאנשים בצורה יעילה. יש לקחת בחשבון את כל הלוגיסטיקה שקשורה בקיום האירוע.
  • נהוג לפזר מודעות אבל בסביבה הקרובה ובמקומות שבהם היה הנפטר נמצא. לאחר השכרת אוהלי אבלים ניתן לתלות מודעות גם ברחובות הסמוכים כך שכל מי שרוצה יוכל להגיע לנחם.
  • הזמנת אוהל אבלים כולל שולחנות, שתייה אוכל ועוד תהיה מהלך שיסייע לכל המבקרים להגיע ולשהות במחיצת המשפחה.

איך לבחור מקום לשבעה

יש לקחת בחשבון שמקום השבעה אמור להכיל את כל האבלים וחשוב שתהיה נגישות קלה למקום. הכוונה היא שהמקום יהיה קל להגעה ולא רחוק מידי. בנוסף אוהלי אבלים להשכרה צריכים להיות מרווחים ולא צפופים מידי. באוהל ניתן לקיים ארוחות, תפילות ושיחות בין המנחמים. כך גם תיווצר מחיצה בין המנחמים לבית הפרטי שלכם ותוכלו לשמור על הפרטיות שלכם כל עוד אתם בבית.

השכרת אוהלי אבלים יכולים להיות בגדלים שונים וכדאי להתאים אותו למספר האנשים שיגיעו לנחם אתכם. ניתן להקים את האוהל בחנייה, על גג או בקרבת הבית. בכל מקרה יש לדאוג שהוא יהיה יציב ויחזיק מעמד לאורך כל ימי השבעה. חברת שמציעה לכם אוהלי אבלים להשכרה תציע גם ציוד נוסף שיכול לסייע מאוד. ואם אין מספיק מקום באוהל אז אפשר גם לפזר אותם מסביב. השכרת אוהלי אבלים ניתן לחמם בחורף על ידי פטריות חימום שמיועדות למטרה זו.

קצת תמונות מהעבודות שלנו...

בין לקוחותיינו

חברה העוסקת בהשכרה ומכירה של גנרטורים ואביזריהם הנילווים מהמובילות במדינה

רוצים לקבל הצעה משתלמת
במחיר המשתלם במדינה ?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
כתבות מובילות
מוצרים פופולריים
שתפו בקליק
דילוג לתוכן