פטריות חימום למכירה

כמה עולה פטריית חימום?

פטריות חימום למכירה יכולות לעזור לנו להפוך מקום מסוים לחמים ונעים יותר לשבת בו. בדרך כלל אתם תראו אותן בגני אירועים, ברחבת האוכל של מסעדות או בתי קפה, אולם היום גם בתי אב רבים מחזיקים פטריית חימום אחת לחימום המרפסת כאשר יושבים בה בשעות הערב או במהלך החורף. עלות של פטרייה אינו יקר ביחס לתועלת כמו כל דבר בחיים, אולם צריך לקחת בחשבון גם את עלות האחזקה השוטפת.

פטריית חימום למכירה
פטריות חימום למכירה

אילו סוגי פטריות חימום יש?

יש 2 סוגים עיקריים של פטריות חימום: פטרייה הפועלת על גז והשנייה הפועלת על חשמל. מרבית הפטריות המוצעות בשוק הנן פטריות עמוד אולם ישנן פטריות תלייה הדומות מאוד למנורות שתולים בסלון/במטבח. כדאי לכם לבחור את פטריות החימום המתאימות ביותר לעיצוב המקום בו אתם רוצים להעמיד אותן ובהתאם למיקום ולכמות שאתם צריכים.

כמה עולה פטריית חימום?

פטריית חימום לתלייה עשויה לעלות 350 ₪ לערך בעוד פטריית חימום רגילה עומדת עשויה לעלות 600 ₪ ומעלה. מחירי הפטריות יכולים להגיע גם ל1500-2000 שקלים לפטריית חימום איכותית וחזקה.
רק אצלינו תוכלו למצוא את פטריית החימום על גז ב 499 ₪ בלבד!

מהי התחזוקה השוטפת הנדרשת?

מלבד עלות הרכישה של פטריית חימום כדאי לחשוב גם על עלויות האחזקה שלהן. במידה ותבחרו לרכוש פטרייה הפועלת על חשמל, הרי שיהיו לכם גם הוצאות חשמל. במידה ותבחרו בפטרייה על גז יהיו עלויות של גז שתצטרכו לשאת בהן כדי למלא את הפטרייה אחת לכמה זמן.

בין לקוחותיינו

חברה העוסקת בהשכרה ומכירה של גנרטורים ואביזריהם הנילווים מהמובילות במדינה

רוצים לקבל הצעה משתלמת
במחיר המשתלם במדינה ?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
כתבות מובילות
מוצרים פופולריים
שתפו בקליק
דילוג לתוכן